onsdag 12 februari 2014

BEBISKLÄDER, I'm in love

Vill börja med att tacka för all respons från inlägget om mig och Oscar igår. Jag är verkligen glad över att få dela med mig och det är så roligt att se att det ändå är så pass många som har läst. Tack igen alla goá!

Nu har rensningen av vinden kommit igång. Än så länge har jag hunnit med att plocka i alla barbies och barbiekläder, samt mina dockor och mina egna små kläder från när jag var liten. Lite spara, mycket slänga blev det. Mysigt. Jag blev tårögd när jag läste alla mina dophälsningar och när jag såg mina pyttesmå kläder så höll jag på att dö. SÅÅÅÅÅ söta. Små rosa brallor och små rosa tröjor till. Hittade även små, små mössor från min spädbarnstid som både kan användas av små pojkar och flickor. Jag valde i alla fall att spara mössorna, man vet aldrig om dom kan komma till användning i framtiden. Vissa plagg ska också tvättas och sparas. MYSIG FÖRMIDDAG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar