lördag 8 februari 2014

LÖRDAG

Överraskade Oscar med lagad mat igår kväll när han kom hem och efter det blev det slapp framför tvn. Perfekt för mig som alltid är så oerhört seg på fredagar.I morse rullade bilarna mot Nässjö där det spelades basket match. Måste säga att mitt lag gjorde en fantastisk insats, trots förlust. Det suger att förlora (jag är största vinnarskallen), men jag är säker på att det vänder för laget nästa år. Tjejerna utvecklas hela tiden och det är så roligt att se. Bra start på min lördag - helt klart!

Sååå.. vad händer resten av dagen? Ja hörrni, bra fråga. Jag är sugen på en fet promenad, får se om någon i familjen har lust att hänga på, annars tror jag att även lördagen blir lugn och härlig. Farmor är på besök och jag njuter av att lyssna på hennes historier om livet varje gång. Jag blev precis sugen på att pyssla lite, men jag är tråkigt nog inte så bra på det och dessutom är det mycket roligare när man är fler. Vem vet, jag kanske sätter igång med något projekt i eftermiddag. Hoppas att ni får en fortsatt bra lördag!!

 
Såg knappt att det var jag.. Känns lite knäppt att se sig själv med en annan hårfärg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar