lördag 22 februari 2014

Bra start på helgen

När jag kom hem igår och öppnade brevlådan hittade jag det här brevet. Det visade sig vara lönen från eftermiddagen på Ostkompaniet i början av månaden. Härliga och lättförtjänta pengar är aldrig fel.


Jag körde ett kort träningspass hemma och kunde sedan unna mig en mumsig fika sådär på fredag eftermiddagen.

 
Vid kvart över sex hämtade jag upp Oscar på jobbet. Första stoppet
blev a6 där vi köpte med oss inflyttningspresent till Alfred på IEMS. Vidare till en kinarestaurang för att köpa lite smaskig mat och slutligen hamnade vi hos Alfred i hans nya lägenhet. Superfin lägenhet och supermysig kväll. Vi satt och pratade vid matbordet samtidigt som vi avnjöt den goda maten och sedan placerade vi oss i soffan framför tvn. Att så lite kan göra så mycket!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar