söndag 2 november 2014

Min vecka

Jahopp vänner.. då var även hela v.44 snart slut. Jag har över lag haft en väldigt bra vecka och dagarna har rullat på snabbt som attan. I måndags var jag på utbildning, som jag skrev om i förra inlägget. Sedan har jag jobbat från tis-fre. Det känns bra, jag tycker om att hålla igång. Utöver jobbet har vi inhandlat lite småprylar till lägenheten, Oscar och jag och sedan har jag och mamma tränat. Efter att ha kört två träningspass på rad (TRX och cirkelfys) är min kropp fortfarande död. Det känns ändå bra, två rejäla promenader och två pass på Rosenlund den här veckan. Är sugen på att inhandla ett gym-kort på Råslätt, men vi får se hur det blir med det.

Igår var vi i alla fall på halloweenfest hemma hos Lindbergs och det var sååååå roligt. Massor av folk, barn som vuxna och alla hade gått in för att klä ut sig. För att inte tala om familjens engagemang till festen. ÅÅÅÅÅÅÅH! Vi åt gott och sedan blev vi indelade i grupper. I grupperna skulle vi sedan lösa ett mord som hade skett i huset, vi skulle ta reda på vem det var som hade mördat, varför mordet hade skett och HUR, alltså vilken metod. Alla sprang runt och förhörde familjen för att få så många ledtrådar som möjligt till fallet. I tre timmar höll vi på och tiden bara flög förbi. Vet ni vad det bästa av allt var då? ATT MITT LAG VANN, woooohooo. Vi listade ut svaren på alla tre frågeställningar, vem/hur/varför. Efter det åt vi goda bakverk, samtidigt som vi pratade och hade det allmänt trevligt. Jag måste säga att det var den skojigaste kvällen på väldigt länge.

Hörs snart igen, kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar