onsdag 19 november 2014

Omkring 4km

Hej kompisar! Hur är läget med er? Det var ett tag sen nu.

Livet rullar på från min sida. Om jag inte är på jobbet så är jag förmodligen på träningen, är jag inte där så kanske jag är hemma i lägenheten och gosar med min fästman eller lilla kissen. Vardagen har liksom fått en rutin nu. Disk, tvätt, matlagning, tömma kattlåda osv osv. Ibland när livet kommer ikapp och det känns förjävligt att behöva ställa sig och laga mat så är det tur att mina föräldrar finns. Dom bjuder ofta över oss på middag och det är rena lyxen (vilket jag har skrivit tusentals gånger men det är så sant så att jag måste upprepa det i varje inlägg). Det känns för övrigt som det är fullt upp nästan jämt. I början av november hade jag knappt inget jobb samtidigt som det nu är full rulle varje vecka. Jag har lärt mig en sak - bättre för mycket jobb än för lite.

Jag trivs bra med livet just nu och har ingenting att klaga på. Jag känner att jag för varje dag blir mer tacksam över det jag har, fantastiskt. Ikväll är Oscar på möte och jag passar på att åka hem och hälsa på mammsen och brorsan, samt mina andra två favvokatter. Fick ett ryck och gav mig ut på en löprunda i mörkret. Känner mest - vad fan hände där? Hahahahah... har inte sprungit på år och dar. Hur som helst, snart är det dags är käka lite, är hungrig som en varg. Imorgon väntar mig ett jobbpass från 7-17 vilket innebär tidig läggdags. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar