tisdag 4 november 2014

En liten uppdatering

God morgon på er!
Hoppas att ni har sovit gott inatt. Själv vaknade jag upp till ännu en "ledig" dag, inget jobb idag heller. Jag börjar redan bli rastlös och hoppas innerligt att jobbförfrågningarna kommer snart igen. Hur som helst... jag har precis mumsat i mig lite frukost framför nyhetsmorgon och ligger för tillfället och klurar ut vad min dag ska erbjuda. Tanken är att knalla bort till gymmet här borta och införskaffa ett träningskort iallafall. Superbilligt och supernära, vad mer kan man begära liksom? Annars ska jag och Oscar ner till stan när han har slutat jobbet. Vi ska fixa så att vi tillhör samma bank, just för att det blir smidigare om vi ska börja spara pengar ihop i framtiden osv osv. Det är även dags för Oscar att få en ordentlig genomgång när det kommer till pengar. Jag var på ett möte med min "bankkvinna" precis när jag hade fyllt 18 och då lärde jag mig faktiskt ett och annat. I ett förhållande är ekonomi en stor fråga med tanke på att (TYVÄRR) hela våra liv är beroende av pengar. Nu när jag och Oscar "bor ihop" tycker jag det är viktigt att skippa småtjafsen och därför anser jag att både måste ta ansvar.

Vi hörs senare, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar