torsdag 13 november 2014

Family

Idag bockade vi av vårt bankmöte, jag och Oscar. Känns skönt att ha det gjort trots att vi ska tillbaka om en och en halv vecka igen. Vid tre-tiden åkte Oscar till jobbet och jag själv mötte upp faster Anneli för en ordentlig promenad. Så rackarns härligt att komma ut och få lite frisk luft. Drygt en timme senare var jag hemma hos lilla Mollie igen och då kom pappa och hämta både mig och lilla kissen. Gissa varför? Jo, vi spenderar kvällen hemma på Hagaberg. Jag var lite orolig över hur Mollie skulle reagera, men hon la sig direkt och sov bakom pappas huvud och nu har hon gosat ner sig i pappas garderob. Som ni vet äger familjen två katter också, Mimmi och Milou. Mimmi och Mollie har träffat varandra. Mimmi var både rädd och lite sur samtidigt som Mollie inte brydde sig ett dugg. Tänk vad roligt det skulle vara om dom kunde bli kompisar alla tre. Jag älskar att komma hem ibland såhär mitt i veckan. Bara vara och slippa alla sysslor som ska göras. Bara njuta helt enkelt. Nu ska vi fortsätta mysa här hemma och invänta utekatterna som snart bör komma in.... spännande! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar