tisdag 25 november 2014

Update

Halloj! Jag lever. Idag har jag förlängt mina fransar för första gången. Är väldigt nöjd och känner att jag var värd en lyxbehandling efter allt jobb som jag har kämpat med i höst. Det är dock ingenting jag kommer prioritera att lägga pengar på varje månad. Åkte hem till min älskling som hade fixat ihop en god pizza till oss båda.

Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt jobb. Har även hunnit med att prata lite med fina Sophia och gosat med mitt lilla hjärta, som även är med på bilden till vänster. På tal om Mollie. Jag har alltid klagat på att mina andra katter aldrig självmant har kommit och gosat med mig, krypit upp knät osv. Mollie kryper upp på mitt bröst varje natt, spinner och drar sitt huvud i mitt ansikte. När hon har gjort det lägger hon sig och sover intill mitt huvud. Efter jobbet räcker det att jag lägger mig ner i sängen så ska hon vara nära, att ha datorn i knät är bara att glömma, hon ska ha ALL uppmärksamhet. Visst, det är mysigt med en gosig katt men nu är det nästan fööör mycket, haha. Att man aldrig kan vara nöjd alltså........ Det är skönt att veta att man är saknad på dagarna i alla fall.

Oscar min älskling, jag älskar dig. Föralltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar