tisdag 4 november 2014

Nytt till badrummet

Eftermiddagen spenderades på stan. Dessvärre hade banken stängt när vi kom ner så det blev ingenting med det ärendet (vi ska dit på torsdag istället). Däremot gick vi och fikade innan vi tog en sväng genom affärerna. Någonting bra och praktiskt som vi fick med oss var den här "rullvagnen" till badrummet. Med tanke på att det enda skåp som finns där är det över handfatet, så kände vi att det behövdes det lite mer förvaring.

Nu är jag helt slut i huvudet, vet inte varför. Hela kroppen känns bara allmänt utmattad och dessutom börjar jag bli hungrig igen. Annars är det dags att ta tag i tvätthögen och stryka dom kläderna som redan är tvättade. Japp, så är det att bo ensam. Någonting jag har märkt sen jag har börjat hänga allt mer här på Råslätt är hur mycket jag uppskattar mamma och pappas mat när jag kommer hem. Allting står framdukat på bordet och det är bara att hugga in, sådan himla lyx nu för tiden. Ha en härlig kväll nu, kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar