söndag 28 december 2014

Min jul

Bloggen har hamnat lite åt sidan det sista. Det har varit mycket att stå i inför jul, både jobb och fokus på julklappar. Hur som helst. Det blev hela fyra julfirande för min del i år. Ett innan jul, två på julafton och ett efteråt. En tid med mycket kärlek och glädje, men jag är lika glad när allting är över. 

Nu ligger fokus på att bli frisk. Det sägs ju att man ska stanna hemma i 48 timmar efter vinterkräksjuka för att inte smitta andra och smitta andra är det sista jag vill, så därför väntar två "hemmadagar". Nu är det Oscar som har börjat bli dålig, så nu är det min tur att ta hand om honom istället.. Jag är så pass frisk att jag tänkte ställa mig och göra en soppa, smoothie ska visst funka bra också. Så det ska jag göra. 

Nu längtar jag efter helg. I helgen åker jag och Oscar till Göteborg för att titta på Gothia Cup i innebandy. Vi har fått lov att låna familjen Fredriksons radhus när dom är i Lund och spelar basket, perfekt. Det ska bli skönt att komma ifrån Jönköping för några dygn. 

1 kommentar: