tisdag 16 december 2014

Det närmar sig jul

Hej på er! Kul att ni fortfarande kikar in här trots att min uppdatering inte är den bästa för tillfället. Det känns som att mitt liv går ut på att jobba, äta och sova just nu. Tur för mig att jag ser fram emot att gå till jobbet när det väl är dags. 

Imorgon väntar ytterligare ett jobbpass (7-15.15) innan två dagars ledighet väntar mig. Om jag ser fram emot det? Svar Ja. Jag har fortfarande några julklappar kvar att inhandla och dessutom ska jag och mamma baka julgodis på fredag. Oscar har också tagit ledigt på torsdag. Med tanke på att jag jobbar en del i jul så känns det skönt att få fixa med julklappar till nära och kära innan helgen, så att allting är färdigt. Vi hade även tänkt städa igenom lägenheten ordentligt så den är ren och fin. Måste erkänna att det är lyxigt att få en ledig vardag med sin älskling, det behövs ibland.

Ikväll har vi varit på Skällingsö och bakat pepparkakor, mysigt värre. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar