måndag 30 december 2013

Välkomnar 2014

Hej på er godingar där ute!

Hoppas att allt är bra med er, här går det lite trögt för tillfället. Jag har varit i fullgång hela dagen. Först träning och sen jobb. Det där, kombinerat med en ond hals blev sådär. Går bara och väntar på att jag ska bli febrig som Oscar..

Hur som helst. Kom hem vid halv nio ikväll och sen dess har jag bara legat i sängen och spelat sims 3. Haha, kan få sådana ryck ibland och verkligen längta efter att spela, så därför fick det bli så. Snart är det ju dags att fira in det nya året, 2014 och jag känner att det året är välkomnat, samtidigt som det ska bli lite läskigt på samma gång. Tänk att 2014 blir det året som jag tar studenten och ska ge mig ut i den stora vida världen och komma på vad jag ska fortsätta med. Så typiskt mig att flyga iväg i tankarna.

Det blir en lugn nyår i år, med tanke på inte-riktigt-frisk. Först ska vi fira med min familj för att sedan avsluta året hos Oscar. Det blir bäst, det har jag besämt mig för. Håll utkik för imorgon kommer sista delen av årsresumen. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar