lördag 28 december 2013

Januari, februari, mars

Januari

Firade in det nya året hemma hos Sophia tillsammans med våra pojkvänner och deras kompisar.
 
Åkte till Göteborg med klassen, trosade runt inne i staden med Lisa
och Sophia, lyckades slå i huvudet i en betong vägg och avslutningsvis gick vi på teater med skolan innan det bar iväg hem till Jönköping igen.
 
Gick till pulkabacken och golfbanan med Sophia. Vi spelade in filmer när vi åkte ner för backarna och betedde oss som små barn igen. Som ni ser bar jag även hårfärgen brunt.


Februari

Under februarimånad satte jag igång med mitt teoriplugg inför körkortet på allvar. Många timmar spenderades på körskolan den perioden.
 
 
Jag drack min första smoothie på naked juice bar med fina Julia.
 


Jag tillbringade många dagar på skällingsö. Det var en period när vi spelade mycket spel, framförallt kort och monopol.

Mars
Jag fyllde 18 år och blev myndig. Måste erkänna att det för engångsskull kändes någonting att fylla år, det var något speciellt helt enkelt. Blev överraskad med blommor av Oscar, fick en mega stor bulle av Sophia och mådde allmänt bra.


Jag och Amanda blev firade hemma hos Sophia. Tjejerna gjorde oss en smarrig tårta och skämde bort oss med sång. Under kvällen pysslade vi och gjorde drömfångare. 
 
Marken var fortfarande täckt av snö och jag mös mycket med min fina fina Milla.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar