lördag 28 december 2013

Mellandagsrea

Hittade dessa finfina skor på rean för mindre än halva priset. ÄLSKA!
 
 
Dagarna nu efter jul har till mestadels tillbringats uppe på a6 och inne i stan. Jag har strosat runt bland allt annat folk, trängts och tittat på prylar.
 
Igår var jag en sväng på banken och efter det åt jag en smarrig lunch på chili thai. Det bar vidare till a6 med Oscars familj och efter det åkte vi hem och lagade middag. Jag älskar det där med att det inte finns några måsten. Jag har bara varit och gjort det som jag har känt för den senaste tiden - det finns inget bättre.
 
Härligt lov än så länge! I eftermiddag hade jag tänkt träna lite, får se vad jag hittar på. Annars blir det en lugn helg. Nästa vecka blir det lite mer fart, då ska det jobbas. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar