söndag 29 december 2013

Juli, augusti, september

Juli

Fick äran att medverka på Lisas barnkalas. Passade på att överraska henne med paket och massa ballonger. Måste säga att det känns som om det var alldeles nyss som jag var tolv år och höll i henne för första gången.
 
Jag åkte till Linköping med hela familjen plus Oscar. Det var superhärligt väder, vi strosade runt inne i staden och åkte till Göta kanal och åt glass.

I slutet juli flög jag och min andra halva till Turkiet för en veckas solsemester. Trots att det var mycket som inte föll mig i smaken så var det min första utomlandsresa tillsammans med min kärlek. Blir glad bara av att tänka tillbaka på det.

Augusti

Vi hämtade hem våra älskade pluttisar och gav dom namnen Milou och Mimmi. Saknaden efter Milla var så pass stor att vi var tvungen att skaffa två nya liv. Som tur är finns bandet till Milla kvar, det är hennes småsyskon som vi har här hemma och alla tre börjar på M.


Tillsammans med min lilla pärla och våra mammor åkte vi över till Danmark för att se Ida representera Sverige i basket. Två mysiga nätter med god mat, lite shopping och basket förstås.

En eftermiddag i slutet på augusti fick Sophia och jag för oss att åka och plocka bär i skogen. Solen sken fortfarande och vi strosade runt i tystnaden och njöt. En riktigt värdefull dag med en fin vän.

September

Sophia fyllde äntligen sina 18 år och det firades med ett härligt tjejgäng. Vi blev bjudna på massor med god mat och hade trevligt innan det bar iväg in till staden och krogen.

 
En mysig övernattning i Mullsjö. Kvällen ägnades åt att göra ljus och äta spagetti med köttfärssås.
 
 
Syskonen Swahn och Magnusson åkte ner till Göteborg över en dag för att gå på Liseberg. Gissa om jag blev stolt över mig själv när jag vågade åka flume ride.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar