måndag 16 december 2013

Ny vecka och jobb väntar

Vilken superhärlig helg jag har haft. Igår var det basket hela eftermiddagen och på kvällen begav vi oss mot stan, Oscar och jag, för att titta på klingande julkort. Det var magiskt. Jag älskar sång och alla som sjöng var verkligen superduktiga. Ett plus i kanten var också att vi fick bättre platser, vilket gjorde att vi såg allting under hela konserten, som vi annars inte skulle gjort.

Nu är det måndag igen och ännu en ny vecka väntar. Idag väntar plugg
innan jag ska upp till netto och jobba mitt första pass på tre månader. Det känns fantastiskt om jag ska vara ärlig, ska bli skönt att få in lite extra pengar igen.

Det är väl inget snack om att även den här veckan kommer rulla på i snabb takt. Ännu ett jobbpass väntar i veckan, jag ska gå på innebandy med familjen Swahn och i slutet av veckan får jag besök av goa kusinerna. Jag ska inte glömma att nämna att jag även tar jullov den här veckan, mitt sista jullov ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar