måndag 16 december 2013

Hem ljuva hem

Då var jag hemma efter ett jobbpass på sex timmar. Det är en härlig känsla att vara igång igen och på onsdag är det dags för ännu ett eftermiddagspass.

Jag har precis ätit lite och nu ligger jag och slappar i sängen. Både hjärnan och kroppen blir trött av att sitta i kassan, det ska räknas pengar hit och dit och det blir mycket rörelse för armarna, för att inte tala om ryggen - den är förstörd. Jag försöker att pendla mellan att sitta och stå men jag har sån extrem svank som gör att det inte hjälper ett skit. Börjar mer och mer likna en anka när jag går, med en utåtputad rumpa, vill inte ens tänka på hur det kommer gå den dagen jag blir gravid. Kommer verkligen att vagga fram, haha!

Hur som helst, hoppas att ni alla har haft en underbar start på en ny vecka!

 
Bjuder på en midsommarbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar