lördag 21 december 2013

Snart kommer tomten

Hej alla godingar där ute!
 
Hoppas att allting är bra mitt i allt julstök. Det är lite tråkigt att det inte har kommit någon snö än, jag som hade hoppats på en vit julafton.. Som tur är har jag fått lite julkänsla på annat vis. Idag har jag julstädat mitt rum och slagit in dom sista julklapparna, jag fick också för mig att skriva lite julklappsrim i år, bara för skojsskull. Annars har det bakats knäck och kola i mitt hus och nu ligger julskinkan i ugnen. Imorgon kommer mina älskade kusiner från Göteborg och då känns det verkligen att det börjar närma sig jul. Annars vänner ska jag förmodligen fira jul tre gånger i år. Dagen innan julafton med Oscars halva släkt, julafton med mammas släkt och juldagen med pappas släkt. Tror och hoppas på att julen 2013 slår alla!
 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar