torsdag 31 oktober 2013

Torsdag

Gårdagen spenderades på Ullared. Vi åkte vid strax innan halv åtta och var hemma runt halv sex. Med andra ord en hel dag i det stora varuhuset. Jag fick med mig en hel del saker till mitt rum, bland annat nya påslakan, en lampskärm, en gosig filt och en papperskorg. Annars fick jag med mig en väska, lite hygienartiklar och ett par brallor hem + lite småskit. 

När jag kom hem till Oscar igår kväll så var jag totalt slut. Innan läggdags väntade så tittade vi på cancer-galan som visades på tv i måndags. Mycket känslor och mycket tårar kan jag säga. Det väcks många tankar inombords. 

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon och bestämde mig för en oplanerad dag. Så jag har bara tagit det lugnt, legat framför tvn och lyssnat på lite härlig musik samtidigt som jag har sett regnet slå mot fönstret. Det kan vara väldigt behagligt ibland. 

I helgen är det fullt upp. Imorgon eftermiddag kommer mina älskade kusiner från Göteborg på besök. Det ska bli så roligt att träffa Ida och Elin - som alltid. Innan dess har jag just nu planerat en morgonpromenad i mitt huvud. Vi får se om jag fullföljer den tanken. Kram på er! 


Hittade en mysig bild på kattungarna som föddes i Oscars hus för några år sen. Gosisarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar