tisdag 15 oktober 2013

Fuck sociologi

Endast en lektion väntade på mig igår - bageri. Efter det rullade bilen mot Bottnaryd, där hela eftermiddagen spenderades framför datorn och sociologiboken. Så intensivt och länge som jag pluggade igår var längesen och därför kunde jag somna med gott samvete. Idag vaknade jag upp till studiedag, så skönt. Jag älskar dessutom att vakna upp på landet, i all tysthet. Det är så otroligt mysigt. Hann med att äta frukost i lugn och ro innan jag begav mig ner till byn och Sophia för några pluggtimmar. Vi lyckas alltid slå ihop våra hjärnor på något sätt och allting känns plötsligt mycket enklare. 

På den här bilden var jag och Sophia frustrerade över ett matteprov. Nu får den här bilden beskriva hur mycket ångest jag har haft till det här provet. Imorgon är det äntligen över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar