tisdag 22 oktober 2013

I nuläget


Det här är ett litet smakprov på hur mitt rum ser ut just nu. Det är lite synd att bilden är svart/vit, då man inte kan se den röda fondväggen och alla röda detaljer. Nu kanske ni undrar varför jag inte bara tar en nu bild för att göra rummet rättvisa. Det är så att min taklampa är helt sönder, det hjälper inte att byta lampa utan det är något i själva väggen som verkar vara fel. Det gör att jag inte får till något bra ljus. Det är även så att jag kommer hem sent på dagarna och då har det redan börjat mörkna, så surt. Väggen som nu är röd kommer i alla fall att bli vit och den väggen som är sned, bredvid sängen, kommer kläs med en brun nyans. Tanken är även att jag ska rotera sängen. Så att jag kommer sova med huvudet mot den bruna väggen, vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu ska jag ut i förrådet och hämta en pensel, dags att testa alla färger på en utav dom vita väggarna, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar