onsdag 23 oktober 2013

Sammanfattning av dagen

Vaknade klockan halv nio av att klockan ringde. Trots att jag börjar klockan tio i elva på onsdagar så hade jag bestämt mig för att utnyttja min sovmorgon till lite plugg. Jag brukar vanligtvis inte plugga på morgonen, det är inte riktigt min grej, men kände att det var nödvändigt då jag visste att dagen skulle bli tajt.

Begav mig till skolan och betade av två lektioner och en redovisning. Känns så skönt när man bockar av ett moment i ett ämne, känner allting en sån lättnad. Fick även tillbaka mitt filosofiprov, vilket var skönt. Är alltid så nervös i väntan på resultat!

Vidare från skolan till hallen och där har jag tillbringat min tid fram tills nu. Jodå, mina dagar är fullproppade, men det är ingenting som stör mig. Så länge jag vet att jag tar ansvar för skolan så unnar jag mig sånt som jag tycker är kul, vilket är viktigt enligt mig.

Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta torsdagen. Jag ska beta av en skrivning i svenskan och träffa en polis, negativt och positivt på en och samma gång? Eftermiddagen ska spenderas på gymmet tillsammans med Sophia, älskar våra träningspass, så det kommer bli roligt. Efter det har jag tänkt åka ut till landet och inta pluggposition. Jag vet inte varför jag koncentrerar mig bättre där, det kanske bara är någonting jag har fått för mig. Men det som funkar bäst får man helt enkelt rätta sig efter. Vill ju få så bra resultat som möjligt! God natt fina läsare.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar