söndag 5 oktober 2014

Stolt

Idag spelade mina tjejer sin första seriematch för säsongen, för några första seriematchen någonsin. Ett tag trodde jag att det var kört, men tjejerna kämpade verkligen in i det sista. Med 1,6 sekunder kvar av matchen kvitterar vi till 42-42, helt otroligt. Det blir alltså förlängning. Tjejerna är mer taggade än någonsin och fortsätter kämpa på och i slutändan blev det förlust med två små poäng. Innan matchen förklarade jag att förväntningarna var noll och det enda kravet som fanns var att kämpa och ha roligt. Jag sa att jag blir glad om vi gör åtminstone ett mål, två poäng. Jag blev så stolt, hjärtat bultade och lyckan rusade genom hela kroppen. Detta gjorde min dag. 44 poäng, hallå? Hur bra är inte det? Okej, det är inte bara bra, det är bäst. Dom är bäst. Vi är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar