tisdag 21 oktober 2014

Brunch och besök

Hej på er! 
Började min tisdag med att bli upphämtad av faster-Anneli. Vi parkerade bilen på Max nere vid jordbron, sedan traskade vi bord till Bryggan och käkade brunch innan vi fortsatte runt munksjön och tillbaka till bilen. Vi hann med att prata, prata och prata lite till. Jag och Anneli träffas inte allt för ofta och det beror väl helt enkelt på att det är så mycket annat som händer runt omkring. När vi väl träffas så pratar vi dock om allting och det är skönt, vi har inga hemligheter för varandra. 

Jag åkte sedan hem till Hagaberg en sväng för att mysa lite med mina små grisar (Mimmi och Milou) som jag saknar dagligen. Längtar redan tills i helgen när jag ska sova hemma bara för att jag vet att jag får bära runt på dom små djuren igen. Ååååååh. 

Nu ikväll har familjen Swahn varit här i lägenheten för att kika in den nya lyan, trevligt värre! Imorgon väntar jobb för min del och sedan ska jag träffa min efterlängtade Julia, som jag saknar och har saknat henne. Godnatt med er, sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar