onsdag 22 oktober 2014

Min onsdag

Steg upp klockan sex, klädde på mig kläderna och packade jobbväskan. Gick sedan i spöregn från Havsörnsgatan till Kärrhöksgatan där en tur från 7-16 väntade. Efter jobbet mötte jag upp saknade Julia, vi traskade hem till Oscar och snackade en stund med honom, innan vi åkte vidare upp till A6 för en middag tillsammans. Vi tog igen allt missat snack och det är galet vad roligt vi har tillsammans. Julia är verkligen en vän jag kan träffa en gång om året men ändå vet var jag har henne, en riktig vän med andra ord. Vi skrattade massor och tog upp en massa minnen som vi har bildat tillsammans under åren. Hon har stöttat mig i mina svåraste tider och jag har så mycket att tacka henne för. Julia, om du läser detta - you rock! 

Efter vistelsen på A6 åkte jag hem till radhuset på Hagaberg en sväng. Så otroligt mysigt att bara sitta i soffan och prata med mamma och pappa. På fredag ska Martin bjuda hem folk och då är familjen utkörda ur huset. Vad vi ska hitta på är än så länge oklart, men det lutar åt ett restaurangbesök. Hoppas ni har haft en härlig dag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar