tisdag 14 oktober 2014

Flytt - dag 1

Igår överraskades Oscar av ett samtal som talade om att det gick bra att flytta in i lägenheten en dag tidigare, alltså idag. Vi har haft fullt upp och full rulle hela långa dagen. På förmiddagen hjälptes vi åt att bära upp alla flyttkartonger som vi har fyllt den senaste tiden och sen började vi packa upp. När Oscar åkte till jobbet åkte jag och handlade lite som fattades och efter det började jag diska upp allt porslin som nu pryder skåpen i köket. Innan jag åkte hem passade jag även på att skura alla golv så nu luktar det mummaaa. Lägenheten är verkligen sååå fin. Vit, ljus och rymlig. Imorgon fortsätter vi och då ska möblerna komma på plats. Oscar är ledig vilket betyder att vi har hela dagen tillsammans. Jag längtar så jag spricker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar