tisdag 7 oktober 2014

Fullt upp

Livet rullar på hörni, snabbare än jag hinner blinka. Dagarna är över på ett knäpp. Idag har jag jobbat och varit hos Oscar och packat samt rensat en massa kläder inför flytten nästa onsdag. Att det närmar sig nu, jag är så förväntansfull. 

Imorgon väntar en ledig dag. Först ska jag till tandläkaren och sedan plugga inför högskoleprovet tillsammans med Jesper. Annars väntar två jobbpass på opalen torsdag o fredag och två på rubinen lördag o söndag. Fullt upp, ja. Samtidigt som jag vill att tiden ska gå fort så flytten kan dra igång så önskar jag samtidigt att tiden ska stanna. På måndag står jag där på Landvetter och vinkar av min bästa vän. Förstår ni? Det gör inte jag. Jag håller på med en sista överraskning till henne innan avfärd, hoppas att hon blir glad, men det tror jag. Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar