måndag 7 januari 2013

Sammanfattning av 2012


I början av 2012 umgicks jag mycket med min Julia. Jag gick då på sanda gymnasiet och kommer ihåg att jag kände den där "nykär-känslan". 


Efter många om och men bestämde jag mig tillslut för att klippa av mitt hår och även för att gå från rött hår till blont. Där började kampen.


Hade en underbar 17 årsdag då jag fick rosor av min Oscar och världens finaste brev av min Sophia som jag har läst flera gånger om. 


Jag åt världens godaste plankstek hos familjen Frödén, fikade med flera underbara vänner, bakade smarriga chokladbollar tillsammans med Hampus och gick en hel del på bio. 


Jag fixade mina naglar inför skolavslutningen, kramades med mina snygga tjejer från sanda, tog sommarlov och pussades med min pojkvän som tog studenten. 


Firade midsommar med ett superhärligt gäng, åkte utomlands med familjen, tillbringade många dagar på landet och fiskade. 

Tog beslutet att byta skola till PB, firade Sophias födelsedag, hade många mysiga dagar tillsammans med kissen och började så småningom tända massor av ljus i rummet. 


Kämpade sista veckorna i skolan, tog lov, firade jul hos farmor och nyår med härliga vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar