måndag 28 januari 2013

Min helg

Torsdag: Satt på George och fikade med fyra goa tjejer från klassen hela kvällen. Med andra ord, en bra start på helgen för min del. 

Fredag: STUDIEDAG. Vaknade upp utvilad och började dagen med ett varmt bad. Framåt lunch lyxade jag till det med pannkakor och glass, innan jag tog bussen till Bottnaryd. Väl där blev jag upphämtad av min käre pojkvän. 

Eftermiddagen bjöd på en roadtrip till Gislaved, där Oscar köpte en bil. Det "firades" senare med en sallad från Alcamo och gos framför tvn.

Lördag: Hockey, god mat och bastu med underbara vänner. Sammanfattar dagen med ett ord. BÄST. 

Söndag: Åt lunch hos min söta gammelmormor. Åkte sen vidare till biltema och pappas jobb för att fixa med Oscars nya bil. Känner mig verkligen utanför i det sammanhanget, men det är ändå roligt att följa med. Spelade bingolotto och käkade pizza med familjen och somnade senare jämte min älskling.  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar