måndag 7 januari 2013

Sista dagen på lovet

Att börja skolan imorgon känns bara så himla tråkigt. Tanken på att ångesten kommer stå vid min sida varje dag framöver är allt annat än roligt. Usch usch usch. Hade gärna haft ledigt några veckor till! 

Det slog mig för några dagar sen att jag inte har någonting att se fram emot. (Håller ni inte med mig om att dagarna går fortare när man har det?). Men idag när jag vaknade och kände den här deppiga känslan igen så skrattade jag lite åt mig själv. Jag har visst saker att se fram emot. 
  • Fler lov.
  • Mysiga & roliga helger med vänner.
  • Min 18 årsdag om två och en halv månad.
  • En hotellnatt med Oscar. 
  • Mitt körkort. 
  • Dagar i baskethallen.
  • Sommaren.
Jag tror faktiskt att jag kommer överleva!

Idag hade jag bara tänkt att ta det lugnt. Tänkte ge mig ut på en powerwalk och sen ta tag i lite plugg. Kraaaam. 




Bort med vintern. Ge mig sol och vämre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar