lördag 24 januari 2015

Hos mamma och pappa

Inatt övernattar jag hos mamma och pappa. Jag kan tycka att det kan vara så otroligt skönt att komma hem lite då och då. Att bara vara och bada såklart, haha ett måste från min sida då lägenheten inte erbjuder något badkar... Annars har dagen erbjudit en fika och lite trotsande uppe på Ikea. Oscar hämtade sedan upp mig vid halv fem och vi åkte direkt därifrån till Mullsjö för att titta på Hampe. En härlig lördag om ni frågar mig. Nu väntar några (läs: många)  timmars sömn, för imorgon väntar jobb 12-20.30. Sov gott!  


Jag kan inte låta bli att sakna min älskade kisse där hemma. Efter att ha sovit kind mot kind i två och en halv månad så har vi skapat oss ett starkt band. Har smset Oscar flera gånger ikväll och påmint honom att kela lite extra med Mollie inatt. Dom kommer bra överens så det är nog inget problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar