måndag 9 december 2013

Oscar 20 år


 
Imorgon är det ingen vanligt dag för det är min pojkväns födelsedag. Jag tänkte dock tjuvstarta och fira Oscar i eftermiddag istället. Som ni vet så slutar jag sent på tisdagar och efter skolan så åker jag direkt till träningen. Sen är det ju inte bara Oscars födelsedag utan också sista dagen jag träffar min älskade Sophia på en månad. Därför har vi bestämt att gå på hockey tillsammas och umgås den sista lilla tiden som hon befinner sig i Sverige.
 
Hur som helst, om några minuter rullar bilen mot Bottnaryd och jag håller tummarna för att Oscar blir glad över sina presenter. Det enda han vet är att han inte skulle boka upp någonting i helgen. Han har ingen aning om att det även är några andra små presenter som väntar också. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar