tisdag 10 december 2013

Blandade känslor

Jag var sååå trött när jag vaknade i morse. Det blev en natt med alldeles för lite sömn, då jag vaknade var och varannan timme och kollade på klockan. Usch, det var hemskt att kliva upp. Jag pallrade mig i alla fall till skolan och tog mig igenom den med lite för många gäspar, haha.

Dagens "tummen upp":

Jag blev chockad när min saknade och finaste Julia stod i dörröppningen till mitt klassrum. Från att sitta och halvsova till att helt plötsligt få ny energi. När jag gick på Sanda så tillbringade jag all tid med den tjejen och jag kan verkligen sakna den tiden något så otroligt, för JÖSSES vad roligt vi hade det. Roligt har vi fortfarande när vi ses, det är bara det att vi ses allt för sällan.

Något annat som verkligen var SKÖNT med den här dagen var att jag bockade av mitt sista stora moment innan jul. Kan ni förstå den känslan? Det gör så otroligt mycket att bara kunna lägga skolan på hyllan för ett tag framöver.

Dagens "tummen ner":

Är det någon som vill gissa?
Det handlar självklart om att det var sista dagen jag träffade Sophia innan hon beger sig till andra sidan jordklotet. Det blev i alla fall en sväng till Smedjehov ikväll för att kolla hockey med henne och Carro och jag fick en bamsekram när jag åkte hem (lite positivitet i det dystra!?). Det blir en tung månad, MEN desto bättre blir det när hon kommer hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar