torsdag 6 december 2012

Torsdag

Efter en skoldag från åtta till kvart över fyra är jag helt död. Det var meningen att jag skulle sätta mig ner med instuderingsfrågorna till psykologin men som vanligt så blir det inte som jag har tänkt mig, ögonen liksom stängdes efter att ha läst bokens alla sidor. Från allt negativt till lite positivt. Imorgon är det fredag och jag känner på mig att min helg kommer bli fantastisk. Imorgon väntar pulka-åkning med Sophia och Lisa och kvällen bjuder på maskerad med klassen. Vad som händer resten av helgen kommer ni få veta senare!

Nu ska jag strax upp till jobbet för personalmöte, sen blir det läggdags. Kramis!



Bara för att det är vinter så bjuder jag på en sommarbild. Jodå, måste erkänna att jag saknar mitt hår emellanåt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar